Szió!! Ha idetévedsz az oldalamra, akkor mindenképp olvasd el, és ha tetszik, akkor kövesd bátran, de ha nem olvasod, akkor kérlek nem nyomj a követés gombra. :P

2010. szeptember 25., szombat

5. Fejezet

Steph odaadta a törölközőket és végre elmehettem zuhanyozni. Nagyon kimerült voltam, ám ahogy a forró víz  folyt le a testemen kissé felélénkültem, átgondoltam a mai napomat, és arra a következtetésre jutottam, hogy ne vagyok normális!! Egyszerűen nem értem magam! Még csak ma ismertem meg John-t és mégis úgy vonz magához, mint egy mágnest, vágyódom az érintésére. Ez olyan hihetetlen, hiszen csak egy napja ismerem és már a szobájában alszom. Persze nem emiatt aggódom, mert ez csak helyhiány miatt van így és nyilván nem fog semmi történni, de akkor mégis mit fogunk csinálni?? Simán csak elalszunk??? Mit kéne tennem??
  Valaki kopogott. Kelletlenül elzártam a vizet, magamra tekertem a törölközőt és kikukucskáltam, hogy ki az.
-Alice gyere már ki, mások is szeretnének zuhanyozni!!!
-Jól van már!!-Visszacsuktam az ajtót. Fogat mostam, bekentem magam testápolóval felvettem egy rövidnadrágot, és erre vettem egy kinyúlt trikót.
  Mikor kimentem, mindenkit a kanapén találtam. Kevés választotta el őket az alvástól.
-Kész vagyok.-Jelentettem ki.
-Kész? Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar elkészülsz. Végül is csak egy röpke órácskát voltál bent, biztos mindent elintéztél?? Ne aggódj van még időnk, visszamehetsz!!!-sziszegte oda nekem Lexi.
-Casandra, Elég!!-szidta John
-Szerintem nem.-Vágott vissza Lexi, azzal felrohant a lépcsőn és bevágta a fürdőszoba ajtaját.
-Bocsáss meg neki, nem viseli jól a társaságot.-Kért bocsánatot Steph.
-Én sajnálom, nem vettem észre, hogy ennyi idő eltelt.-kértem bocsánatot.
-Mi közben lefürödtünk a másik fürdőszobába, úgyhogy mehetünk is aludni, csak gondoltunk megvárunk. Jó éjt mindenkinek!!-Ásított apu.
-Jó éjt!!
John megragadta a kezem és felvezetett a szobájába. A folyosón sötét volt és engem izgalom töltött el. Ajtónyitódást hallottam és egyszer csak John szobájában találtam magam.
Nagyon nagy volt, óriási ablakokkal , egy francia-és egy egyszemélyes ággyal. Nem volt tipikus fiú szoba. Kissé antikos hatást keltett. Itt is voltak növények, mint az egész házban.Tele volt olyan bútorokkal, amit biztos, hogy csak régiség boltokban lehet kapni. Eszméletlenül gyönyörű volt.
-Tetszik?-kérdezte, és szembe fordult velem.
-Viccelsz? Ez gyönyörű.-mosolyogtam rá.
-Melyik ágyban szeretnél aludni?? Szerintem a francia kényelmesebb.
-Miattam ne aggódj alszom én a másikon.
-Ragaszkodok hozzá, hogy a francián aludj.
-Köszönöm.-Mosolyogtam rendíthetetlenül.
-Nincs mit és most aludjunk, mert elég álmosnak tűnsz és én sem aludtam már egy ideje..-mondta miközben az arcomat fürkészte.
-Jó bár én egy kicsit felkeltem zuhanyzás közben.
-Akkor jó. Annyi kérdésem van még. Nem lenne baj ha addig a nagy ágyban lennénk?
-Nem.-Mondtam kissé vonakodva. Nem sok ez egy picit??
Leültünk mindketten és hajnali háromig beszélgettünk. Leginkább ő kérdezett én pedig feleltem. Rettentő édes volt és közben a kezeimmel játszott. Ilyenkor ki tudtam volna ugrani a bőrömből. A beszélgetés végén már a karjaiban tartott. Egymással szemben feküdtünk betakarózva, ő átölelt én pedig a mellkasának hajtottam a fejem.
-Nem baj ha itt alszom?- kérdezte
-Nem baj,-egyeztem bele-de csak alszunk!!
-Csak alszunk.
Leoltotta a villanyt.

Megcsókolt.
Először el akartam tolni magamtól, de nem volt erőm aztán már nem is akartam. Élveztem, ahogy az ajka az ajkamat becézgeti. Lágyan, finoman csókolt. Szorosan ölelt én pedig már-már alig jutottam levegőhöz, mégsem akartam abbahagyni, végül ő húzódott el. Kapkodtam a levegő után, ő pedig a nyakamat csókolgatta. Kezével végig simította a csípőmet, majd a combomat. Magamhoz húztam és ismét megcsókoltam.  Megint elhúzódott, de csak egy pillanatra, adott még pár apró csókot és  megsimította az arcom. A kintről beszűrődő fényben láttam, hogy mosolyog. Szorosan átölelt, a fejemet  a mellkasára vonta és abban a pillanatban elnyomott az álom.

13 megjegyzés:

  1. Wúúúúú hát ez!!!!!! annyira de annyira jó volt OH MY GOD!!!!! milyen harcias kedvemben voltam XD ÚÚÚÚÚ és John!!! Na neee tényleg megcsókolta... azt hittem még jó pár fejezeten keresztül húzni fogod a dolgot de örülök hogy nem tetted és most már nagyon izgatottan várom a következő fejezetet!!!EZ a fejezet IS lélegzet elállítóra sikeredett :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen harcias, de még mennyire!! Meg fogsz lepődni......:D És azon is csodálkozni fogsz, hogy mi fog kisülni ebből a csókból!!! :D:D:D Köszke, de ez most nagyon rövid lett!! :( :D

    VálaszTörlés
  3. Rövid, de tartalmas :D:D:D wáááóóóó mert mi fog kisülni belőle??? :D:D:D húzod itt az idegeimet!!! XXD

    VálaszTörlés
  4. Jah és nem mondom meg!!!!! :D:D

    VálaszTörlés
  5. Mikorra várható a következő fejezet?? :D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Húúú hát ez nagyon jó vol!:D Nagyon jól írsz!:) Máris olvasom tovább!:D Puszi

    VálaszTörlés
  7. Húhh jóval később írok vissza, de nem vettem észre!! Köszi :D

    VálaszTörlés
  8. Öregem szóhoz se jutok! :O
    Elég gyorsan jött minden először csak a kezét babrálja aztán az ölébe van utána már smárolnak is! :D
    De jó is ez így! :DD xD legalábbis nekem nagyon tetszett!
    Ma amúgy úgy terveztem.hogy ide ülök elolvasok egy pár fejezetet aztán írom a törimet,de hát sajnos nem tudom abba hagyni(vagyis nem sajnos!!!!) szóval még olsvasok olvasok olvasok aztán ha vére sikerül leszakadnom a bogodról megyek aludni! :D
    puszi

    VálaszTörlés