Szió!! Ha idetévedsz az oldalamra, akkor mindenképp olvasd el, és ha tetszik, akkor kövesd bátran, de ha nem olvasod, akkor kérlek nem nyomj a követés gombra. :P

2011. április 25., hétfő

Díjak

Sziasztok!!
Nagyon szépen köszönöm a díjakat Krisztinek, Adele-nek és Szaszának! Ha valakit kihagytam, akkor az nyugodtan írjon panaszlevelet és én kárpótlásul kihúzóval fogom kiemelni a nevét a köszönetnyilvánítós résznél! :)
Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  2. Tedd ki a logót a blogodra!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Tehát a logók:




Akkor a hét dolog magamról:
  • Nos, kiismerhetetlen vagyok, ezt bárki tanúsítja.
  • Rosszul vagyok a közhelyektől és nagy a szám.
  • Több bennem az energia és a feszültség, mint amit ki tudok engedni magamból.
  • Kóros szabadságvágyban szenvedem.
  • Télen rendszeresen vannak olyan álmaim, hogy trópusi helyeken élek.
  • Idegbeteg módon tudok sikítozni ha nem ég minimum egy lámpa a házban esténként...:D
  • Tegnap, azaz április 25-én átéltem a pillanatot: Nem vagyok többé kiskorú....

Igazából akiknek küldeném, azok mind megkapták, így hát bocsi, de még egyszer megkapják tőlem...:D

Tehát küldeném:

Puszillak Benneteket
Detty
P.S.: Happy Easter!!!!!!!!!! <3

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm szépen a díjakat!:D Igazság szerint ezekből kettő nincs meg, de most már gazdagabb lettem két díjjal!:D Úgyhogy még egyszer köszönöm!:D

    Te pedig nagyon megérdemelted!;):)

    És ha jól értelmeztem, akkor tegnap volt a szülinapod, úgyhogy Boldog Születésnapot!:D Viszont, ha félreértettem, akkor bocsi!:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is nagyon köszönöm,és hát ebből kettő nekem sincs meg!:)
    Neked pedig természetes hogy küldtem!
    és igen még én is annyit szeretnék még mondani hogy nagyon nagyon boldog szülinapot!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!!
    Megérdemeltétek a díjakat, azért küldtem!! :D
    Jól értelmeztétek, köszönöm a szülinapi üdvözleteket!!! :D Örülök, hogy kettő még nem volt meg egyikőtöknek sem!! :)
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés