Szió!! Ha idetévedsz az oldalamra, akkor mindenképp olvasd el, és ha tetszik, akkor kövesd bátran, de ha nem olvasod, akkor kérlek nem nyomj a követés gombra. :P

2011. január 27., csütörtök

Díj!

  Új díj kopogtatott be történetem ablakán és én ajtót nyitva neki beengedtem, mire ő utat törve magának eljutott e bejegyzésig, hogy tovább küldhessem mindazoknak kik igazán megérdemlik!!!



Szeretném megköszönni Kittynek a díjat! :D Nem gondoltam volna, hogy Ő előbb fog díjat adni nekem, mint én Neki. :)Nagyon nagy megtiszteltetés ért ezzel!!

Akkor tovább küldeném...

Krisztinek, a Twilight - A Történet Folytatódik című történetéhez, mert félelmetesen frenetikusan fantasztikus fantáziával felruházott lányról van szó. És persze eszméletlen eseményeket előtérbe elhelyező, eltökélt egy az egyben elképzelhetetlenül jó író! :D ( Ez de jó! :D Remélem érthető is:D )

Zoey-nak, ( nekem már csak dreamworks marad :) ) a  Meet The Gossips történetéhez, mert véletlenül sem vesztegel vagányság terén, és mert a menő manó mini woMenjei mindig meglepő maradási merényletet merészelnek megvalósítani maradásom miatt. ( Magyarul: mindig eléri, hogy vagy fél órán keresztül böngésszem a blogját :D )

Szaszának, a Csábító Alkonyathoz és a Csábító éjhez, mert összes ötletét örömmel összegzem összetett ökörségével és mert akarva-akaratlanul agyament atompercenként arra akadok amerre az az aszott asszony akarata atombombaként agyonüt. ( Űgy tűnik agyam felhagyott a szolgálatával :D )

Nah remélem feldobtam a napotokat, de most rohanok, mert holnap nyelvtan, és angol témazárót írok! Szurkoljatok nekem! :D
Puszi
Detty

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm szépen eme kedves szavakat!:D Hihetetlenül aranyos tőled! És igen, érthető!:D
    Hát én nem tudok ilyen szépen írni, szóval nézd el nekem kérlek a következő mondatomat!:D
    A Szürkület és az Ikerlányok is hihetetlenül jó történetek! Mikor látom, h új feji van fent, már rohanok is olvasni, és végig élvezettel tanulmányozom irományodat, míg véget nem ér, mert ott már csalódott vagyok, h vége van. Viszont jó volt az utolsó feji, mert az nagyon hosszú volt, amely boldoggá tett!:D
    Tetszik, h a történeteid teli vannak fordulatokkal, meglepetésekkel és romantikával.:)

    Még egyszer köszönöm szépen a díjat, és amint lesz új feji, már itt is vagyok!;):D

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    De igen is nagyon szépen írsz! :)
    Uram isten! Én azt hittem, hogy most megajándékozlak, de én kaptam hihetetlenül nagy ajándékot Tőled! Ezek a szavak olyan jól esnek. Én is jobban kedvelem a hosszú fejezeteket, mert tudom, hogy azt Mindenki szereti és írni is nagyon jó! :) Annyira boldog vagyok,hogy így tetszenek a történetek.
    Várlak is! Vagy ma vagy holnap felrakom az új fejezetet! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ennek nagyon örülök!:D Amint fent lesz, már olvasom is!:D

    Puszi

    VálaszTörlés