Szió!! Ha idetévedsz az oldalamra, akkor mindenképp olvasd el, és ha tetszik, akkor kövesd bátran, de ha nem olvasod, akkor kérlek nem nyomj a követés gombra. :P

2010. november 20., szombat

12. Fejezet

   Visszafojtott lélegzettel figyeltem John mozdulatait. Éreztem amint fogai egyre többször súrolják a nyakamat. Egyik kezével beletúrt a hajamba és így gyengéden hátra húzta a fejem, amitől könnyebben hozzáférhetett a nyakamhoz. Becsuktam a szemem és próbáltam odafigyelni arra, hogy megtartsam a józan eszem, de ez elég elkeseredett próbálkozás volt. John érintései perzselték a bőrömet, és én többet akartam. Odahúztam magamhoz és mélyen a szemébe néztem. A fiú szeme vad volt és vészjósló. Ösztöneim azt súgták, hogy menekülnöm kéne, de nem értettem miért, ezért engedtem a csábításnak és álltam John tekintetét. Egy hirtelen mozdulattal ismét a nyakamba temette arcát. Éles fájdalom hasított a torkomba. Nem tudtam, hogy John mit csinálhat, de a fájdalom egyre enyhült és egyfajta kábult érzés lett úrrá rajtam,amit akkor érez az ember, ha túl sok vért veszít. Nem értettem mi történik, de egyre gyengébbnek éreztem magam, mígnem minden elsötétült körülöttem.
 

[John szemszöge]

  Tudtam, hogy nem szabadna ezt tennem vele, de nem bírtam uralkodni magamon. Előjött belőlem a ragadozó és minden részem csak Alice vérére vágyott. Vérének édes illata megbénított. Éreztem, hogy ellenállni nem tudok neki, de legalább meg tudom könnyíteni, fájdalommentessé tenni neki ezeket a pillanatokat. Tisztában voltam vele, hogy nem kell megölnöm ahhoz, hogy csábító véréhez jussak, ehhez azonban nagyon-nagy önuralomra volt szükségem.
  Nyakát kezdtem csókolgatni és élvezettel figyeltem Alice reakcióját. Lenyűgözött, hogy nem félt, sőt még élvezte is. Egyre inkább kapkodta a levegőt ami azt váltotta ki belőlem, hogy még inkább akartam nem csak a vérét, hanem magát Alice-t is! A felismerés ostorként csapott le rám. Próbáltam húzni a pillanatot, de pengeéles fogaim önálló életre keltek és finoman kóstolgatni kezdték a lány nyakát, míg a vágy teljesen eluralkodott rajtam és önmagamat meghazudtoló mohósággal bele haraptam a nyakában és megízleltem  bódító vérének ízét. Alice felnyögött. Nem akartam kínozni, ezért gyorsan ittam. Tudtam, hogy nem sokára eljön a pillanat mikor abba kell hagynom, de nem bírtam. Alice teste egyre erőtlenebbé vált, míg a vérveszteségtől el nem ájult. Ez kellett ahhoz, hogy magamhoz térjek, és újra tisztán lássak. Fontos volt nekem ez a lány, és nem tudtam volna a halálba küldeni. Felpattantam az ágyról és a maradék vért lenyaltam a számról. Mivel az én nyálam nem gyógyít, mint bizonyos vámpírfajoké, ezért emberi módon kellett ellátnom a sebeit. Míg elláttam a nyakán lévő harapást, volt időm elgondolkozni a kettőnk kapcsolatán. Fogalmam sem volt arról, hogy Alice mit érez, de biztos voltam benne, hogy többet jelentek számára, mint barátot. Egy dologban lehettem teljesen biztos: a saját érzéseimben. Mivel félig valóban vérfarkas voltam ezért megmaradtak bizonyos vérfarkas képességeim. Többek között egy olyan intenzív érzés, amiről nehéz nem tudomást venni. Ezt az érzést sikerült elfojtanom egészen idáig, de most rá kellett jönnöm, hogy ez nem ilyen egyszerű. Ez a bevésődés. Az első pillanattól kezdve tudtam, hogy Alice az én lenyomatom. Próbáltam távol maradni tőle, nehogy kárt okozzak benne, de ez nem jött össze.
  Elvarázsolva néztem Alice-t. Olyan sebezhető és én meg is sebeztem. Milyen őrült lény vagyok én? Egy ilyen tündérnek, hogy vehetem vérét? És vérének íze...nem emberi volt, csak angyaloknak lehet ilyen. Még soha nem találkoztam olyan lénnyel, akinek ennyire mámorító lenne az ereiben csörgedező nedű.
  Furcsa hangra lettem figyelmes. A bejárati ajtó nyitódott majd csapódott, két másodperc leforgása alatt Lexi rontott be a szobámba.
-Hogy lehetsz te ekkora barom???? Egészen idáig megtudtuk tartani a titkunkat és most semmibe veszed az erőfeszítéseinket, azzal, hogy elmondtad ennek a lánynak, hogy mik vagyunk! És tudom, megígértem, hogy nem fogok kutakodni a jövődben, de ehhez nem is kellett kutakodnom. Félúton voltam Londonba, mikor látomásom volt, miszerint te szépen kikotyogod a titkunkat. Visszafordultam, hogy mindezt megakadályozzam, és már majdnem itthon voltam mikor újabb látomásom támadt: elkéstem. Idióta! Hülye! Szerencséd, hogy a bátyám vagy, mert különben már rág halott lennél.-sikította húgom egy levegőre, gyilkos tekintetével megspékelve a fenyegetéseit. Ezek szerint annyira dühös, hogy még nem vette észre....
-Mi.....a..???? John nem lehetsz ekkora ... Komolyan megölted? És ilyen nyugodtan ülsz itt?? Nem várj! Még dobog a szíve és lélegzik. Ezek szerint él. Te mit képzelsz magadról? Mit csináltál vele? Szóval akkor csak meg akartad ölni! Hát bátyuskám ezt elcseszted! Még ölni sem tudsz normálisan!-ordított tovább.
-Mi az, hogy meg akartam ölni? Te vagy az aki teljesen megőrült! Egyáltalán nem akartam megölni! Csak.....megharaptam, de odafigyeltem, hogy nem essen komolyabb bántódása! És mint látod elláttam a sebeit.
-Ahha hát akkor ezzel már minden meg is van oldva. Már csak valahogy az emlékeit kell elvenni és mehet az útjára, egy hatalmas harapásnyommal a nyakán, ami soha nem fog eltűnni! Mit fogsz mondani, mi történt vele? Megharapta egy kutya? Végül is igazad lesz!
-Elmondtam Alice-nek, hogy mik vagyunk és soha nem mondaná el senkinek!-mondtam és oda akartam menni Alice-hez, de nővérem elkapott és folytatta.
-De megharaptad!!!! Nem gondolod, hogy ez egy kicsit sok egy embernek? Egyáltalán miért csináltad? - ordított még mindig és én imádkoztam, hogy rekedjen már be, persze tudtam, hogy úgysem tud, és azt is tudtam, hogy igaza van.
-Mert nem bírtam ellenállni a vérének!-vallottam be gyengeségem.
-És miért nem? Ugyan olyan, mint a többi.
-Szerinted! Csakhogy bennem maradt még a vérfarkas énemből is amihez a bevésődés is járul.
-Hagyd már a vérfarkasozást és válaszd te is a vámpír létet. Nem oké, hogy mind a kettő lény él benned, mert túl nagy az ellentét közöttük, ahhoz, hogy kibírd. Az még rendben van, hogy bevésődés, de ott lakozik benned egy vámpír, így a vérébe vagy bevésődve, nem a lányba.
-Nem igaz!- Mondtam és tényleg nem értettem vele egyet. Bár volt abban is valami amit Lexi mondott.
  Három évvel ezelőtt, mikor már farkas voltam és Lexi is azzá vált, találkoztuk egy csapat vámpírral, akik betolakodtak a területünkre, mi pedig megpróbáltuk kiűzni őket egyedül, segítség nélkül. Nem szóltunk apának, mert úgy gondoltuk el tudunk bánni velük. Hát tévedtünk. Könnyűszerrel megharaptak, otthagytak minket és tovább álltak. Úgy gondolták, hogy ha a mérgük elterjed a testünkben, akkor a vérfarkas vér és a méreg keveredésének hatására a testünk elpusztítja önmagát. Nem így lett, sőt erősebbek lettünk, mivel két lény ereje is bennünk él. Lexi úgy döntött, ő elnyomja vérfarkas énjét és vámpír lesz. Én úgy döntöttem megtartom mindkét énem, így erősebb, gyorsabb vagyok az egész családnál.A hátránya az egésznek az, hogy nagyobb önmegtartóztatásra van szükségem, mivel több dolognak kell ellenállnom.
  Lexi hangja villámcsapásként ért.
-John! Ébredezik!



Kicsit rövid lett, de remélem tetszik...
És azt is remélem, hogy érthetően leírtam  ...:D
Puszi: Detty

12 megjegyzés:

  1. Azta!!! Hát ez elképesztően jó lett!!! Wáóó John tényleg vérfarkas és tényleg vámpír!! ÚÚÚÚÚÚ Nagyon jól kitaláltad xd első komixDD Tetszik a karakterem xD Pont úgy beszél egy szuszra mint én és pont úgyanúgy kiabál xD :D:D:D Kíváncsi leszek mi lesz miután felébred és hogy fog erre az egészre reagálni!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó lett hogy most nem tudok ódákat zengeni..ugyanis megszólalni sem tudok xD sorry és mégegyszer mondom hogy baromi jó lett!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Megint örülök, hogy tetszik! :D Hát igen Lexinél odafigyelek, hogy legyenek hasonlóságok!! :D És még az is hozzátartozik a tulajdonságaihoz, hogy tud igencsak felelősségteljes is lenni, mivel jól kiosztotta John, hogy ezt mégis, hogy gondolta!!! És akkor még egyszer megköszönöm, de mondj már valamit légyszíves, mert nagyon kíváncsi vagyok!! Nem találtál benne esetleg valami olyat amit nem értesz vagy ami nem tetszik...vagy éppen olyat ami tetszik....
    Nekem pl. az nem tetszik, hogy rövid lett!! :D

    VálaszTörlés
  4. És az tetszik, hogy John szemszögéből írtam!! :D Mikor raksz fel frisset???

    VálaszTörlés
  5. Tetszik a John szemszög az nem hogy rövid és az sem hogy nagyon várom a frisst xD

    VálaszTörlés
  6. Amúgy az oldalunkat mikor szeretnéd nyilvánosságra hozni??? A frissel bajban vagyok ugyanis Pesten vagyok apunál mert mint mondtam ez az utolsó alkalom hogy be tudtam jönni mielőtt elutazik Svédbe és én hülye otthon hagytam topit és vele együtt a friss fejit is és így írni sem tudtam szóval nagyon sajnálom de szerintem ez a hét kimarad de!!! ÉS ITT A NAGY DE csütörtökön felrakom és még aznap elkezdem írni hogy hétvégén még egyet hozhassak :D:D:D remélem így megfelel :)) A feji pedig ha az eddigi komijaimból nem jött volna eszméletlenül jó lett!! Nem számítottam rá és nagyon tetszik ahogy egyre jobban megismerhetjük a karakterek valódi énjét!!

    VálaszTörlés
  7. John egyre szívdöglesztőbb és amit a nyakánál csinált.... az nagyon köhm!!! :D:D Lexi karaktere is nagyon tetszik :D:D Minden! a jövőbelátás a harciasság a józan ész az egy szuszra elmondott hosszú szövegek xD és még sorolhatnám!!! Alice pedig jól tette hogy nem mozdult és csak úgy mellékesen megjegyzem én egy ilyen pasinak ezért cserébe azt is megengedtem volna hogy kinyírjon xD

    VálaszTörlés
  8. Remélem most már elég bőven kifejtettem a véleményem és érthető :D Amúgy az egész fejezet átlátható és eddig mindent értek vagy legalábbis nem jut eszembe hogy valamit nem értenék!! :D:D

    VálaszTörlés
  9. De örülök!!! Hát attól én is kész voltam, amit a nyakánál csinált...konkrétan folyt a nyálam, kapkodtam a levegőt és a szívem minden második dobbanást kihagyott miközben írtam és Alice sem bánta volna még azt sem ha John kinyírná!! :D Ennyit azt hiszem elárulhatok :D És annak is örülök, hogy érthető. Érdekes folytatás lesz. :D És szerelmes vagyok!! Johnba! Azt hiszem teljesen tudok azonosulni Alice-val még ha a tulajdonságaink nem is hasonlítanak az érzéseink egyformák John irányába :D Meg mással kapcsolatban is :D

    VálaszTörlés
  10. Szia! Na hát erre nem számítottam!:/ Szóval John vámpír és vérfarkas együtt! Eléggé nagy meglepetésként ért! De ugyanakkor nagyon is tetszik!:D Viszont azt még mindig nem tudom, hogy Alice micsoda!:/ Remélem hamarosan kiderül!:) És attól még, hogy ilyen rövid ez a fejezet, nagyon jó lett! Nagyon tetszik! Már várom a kövit!;) Siess vele!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Hát igen..elég elvont és őrült ötlet, de legalább egyedi :D Mármint a vérfarkas és vámpír egyben ötlet:) És örülök, hogy tetszik!! :) És megígérem, hogy sietek !

    VálaszTörlés