Szió!! Ha idetévedsz az oldalamra, akkor mindenképp olvasd el, és ha tetszik, akkor kövesd bátran, de ha nem olvasod, akkor kérlek nem nyomj a követés gombra. :P

2010. december 6., hétfő

Díjak Nektek!!

Sziasztok!
Nem tudom, mennyire engedélyezett ez Blogspoton, de kreáltam saját kezűleg két díjat, és elküldöm most nektek. Ismétlem....ezt nem kaptam hanem csináltam, úgyhogy megbecsülni!! :D
Itt is van:

És most nem írom ki megint...küldöm mindenkinek, aki vámpírokkal kapcsolatban ír történeteket!! :D

És még egy díj...

Ezt meg küldöm mindazoknak, akik bármiféle misztikus történetet írnak!! :D
Vagyis nagyjából minden olvasómnak. :D
Remélem örültök neki...
Puszi
Detty

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm szépen!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ja és amúgy szépek lettek a díjak!:D

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit...:)
    Örülök, hogy tetszik!! :D

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁÁ baromi jók xD Én sem tudom hogy engedélyezettek-e de akkor is jó!!! :D:D Szépek nagyon és én is köszönöm :) A szereplők képei is nagyon tetszenek!!

    VálaszTörlés